راهنمای کارفرما

راهنمای ایجاد پروژه

جهت ارتباط با فریلنسرها یا برای سپردن پروژه‌های خود به نیروی متخصص ابتدا باید درخواست خود را در قالب پروژه ایجاد نمایید. “ایجاد پروژه در پارس‌فریلنسر رایگان است”

مراحل برونسپاری پروژه و استخدام فریلنسر:

  1. ابتدا پروژه‌ای را با جزئیات دقیق و مشخص تعریف نمایید تا متخصصین دقیقاً بدانند چه انتظاری از آنها می‌رود.
  2. پروژه شما براساس مهارتهایی که تنظیم کرده‌اید به فریلنسرها اطلاع‌رسانی میشود.
  3. با دقت پیشنهادهای ارائه‌شده توسط فریلنسرها را مورد ارزیابی قرار دهید. مشاهده راهنما
  4. مناسب‌ترین فرد را بر اساس تخصص و پیشنهاد مالی انتخاب کنید. مشاهده راهنما
  5. هزینه انجام پروژه را به حساب اَمن پارس‌فریلَنسر واریز نمایید تا اطمینان حاصل شود پول شما تا تحویل کار محفوظ است. پرداخت‌امن چگونه کار میکند؟
  6. پس از تحویل گرفتن کار و رضایت کامل از نتیجه، وجه را برای فریلنسر آزاد سازید.

برای ایجاد پروژه یا آگهی استخدام از منوی هدر (بالای) وبسایت روی دکمه “ایجاد پروژه” کلیک نمایید.

همچنین دکمه ثبت پروژه در صفحه اصلی داشبورد و صفحه مدیریت پروژه‌ها در دسترس قرار دارد.

ایجاد پروژه در داشبورد

راهنمای فرم ایجاد پروژه

1- عنوان:

عنوان پروژه در فهرست پروژه‌ها و سرچ گوگل نمایش داده می‌شود، عنوان مناسب باعث جلب توجه فریلنسرهای حرفه‌ای میشود. عناوین خیلی کوتاه و کلی مانند: طراحی سایت، تایپ کردن و امثال آن باعث پایین آمدن کیفیت درخواست شما می‌شود و فریلنسرها روی آن پیشنهاد ثبت نمی کنند.

اینگونه در جمله‌ای کوتاه درخواست خود را بیان کنید: طراحی یک وب‌سایت برای فروش کالای پزشکی

2- چه کاری میخواهید انجام شود؟

در این قسمت باید مشخص کنید پروژه شما مربوط به کدام یک از 15 دسته‌بندی شغلی می‌باشد.

3- مهارت ها:

در این قسمت باید مشخص کنید که برای انجام پروژه فریلنسر باید به چه مهارتهایی مسلط باشد. همچنین پروژه شما از طریق ایمیل و پیامک به فریلنسرهایی که مهارت‌های مرتبط با پروژه را دارند اطلاع رسانی می‌شود.

نکته: با انتخاب پروموشن استاندارد اطلاع رسانی انجام می‌شود.

4- سطح پروژه:

با تعیین سطح پروژه فریلنسرهایی با همان سطح تخصص روی پروژه شما پیشنهاد همکاری ثبت می‌کنند.

5- نیاز به فازبندی:

چنانچه پروژه شما بزرگ است یا اینکه اجرای آن به بخش های مختلف تقسیم می شود با فعال کردن این آیتم می توانید سیستم فازبندی را در میزکار پروژه فعال کنید.

6- زمان تحویل:

برای پروژه خود ددلاین تنظیم کنید تا فریلنسر بسنجد که در مدت زمان تعیین شده توانایی انجام آن را دارد یا خیر.

7- بودجه پروژه:

حداکثر بودجه‌ای که برای پروژه خود در نظر گرفته‌اید را به فریلنسرها نشان میدهد. توجه داشته باشید کیفیت دریافت پیشنهاد بستگی به بودجه شما دارد. چنانچه از نرخ انجام پروژه آگاهی ندارید، گزینه توافقی را انتخاب نمایید.

توجه: بودجه پروژه، حق‌الزحمه نهایی انجام پروژه می‌باشد که از طریق سیستم پرداخت‌امن به فریلنسر پرداخت می‌شود به همین جهت بودجه کل پروژه را وارد نمایید و از وارد کردن بودجه قسمتی از پروژه مانند: تعرفه ترجمه به ازای یک کلمه و امثالهم خودداری فرمایید.

8- توضیحات:

حداقل ۲۰۰ واژه درباره پروژه بصورت شفاف و دقیق توضیح دهید، تا فریلنسرها متوجه شوند درخواست و انتظارات شما چیست و دقیقا چه کاری باید در پروژه انجام دهند. توضیحات بیشتر و کامل‌تر به دریافت پیشنهادات بهتر و اصولی‌تر کمک خواهد کرد.

9- بارگذاری فایل:

اسنادی که به تفهیم درخواست شما کمک می‌کند را بارگذاری کنید. توجه داشته باشید هیچ گونه اطلاعات تماس جهت ارتباط خارج از سایت نباید درون فایلها ثبت شده باشد.

پروموشن‌های پروژه:

1- چنانچه مایلید پروژه شما به هزاران فریلنسر سایت اطلاع‌رسانی شود و نتیجه سریع‌تر بگیرید، ویژگی استاندارد را انتخاب کنید.

2- چنانچه نیاز دارید با فریلنسر خارج از بستر سایت مذاکره را انجام دهید، یا اینکه نوع آگهی شما استخدام تمام وقت است، می‌بایست ویژگی تمام وقت را انتخاب نمایید.

3- نشان دهید پروژه شما تستی یا فیک نیست; ویژگی تضمین‌شده به فریلنسرها تضمین می‌دهد که حداقل یک پیشنهاد برای انجام پروژه انتخاب می‌شود، (این ویژگی باعث جلب اعتماد فریلنسرهای حرفه‌ای می‌شود).

با انتخاب این ویژگی فریلنسرها برای انجام پروژه شما با یکدیگر رقابت می‌کنند تا بهترین نتیجه را به شما ارائه دهند. (مبلغ این ویژگی به عنوان هزینه انجام پروژه در پرداخت‌امن پروژه سپرده‌گذاری میشود)

چه نکاتی باید رعایت شود؟

  • اگر از عبارت استخدام، دعوت به همکاری و مانند این‌ها در عنوان و شرح پروژه استفاده کرده‌اید، پروژه می‌بایست فقط بصورت تمام وقت ایجاد شده باشد.
  • چنانچه از لینک و آدرس سایت در توضیحات پروژه استفاده کرده‌اید یا سایت خود را معرفی کرده‌اید، این اطلاعات را از عنوان و توضیحات پروژه حذف کنید. در بعضی پروژه‌ها، کارفرما می‌بایست سایت خود را به فریلنسر معرفی کند، این کار باید فقط از طریق چت داخلی سایت انجام شود.
  • شما تعهد می‌کنید که قوانین سایت را مطالعه کرده‌اید، بنابراین تمامی پرداخت‌ها باید از طریق پرداخت امن و در داخل سایت انجام شود.
  • اگر در قسمت توضیحات پروژه، به جای کاری که باید انجام شود، بر روی مهارت و شهری که فریلنسر در آن زندگی می‌کند تاکید کنید. پروژه شما باید بصورت تمام وقت ایجاد شود.
  • اگر اطلاعات تماس در توضیحات پروژه خود قرار داده اید، این اطلاعات را حذف کنید. حتی در آگهی استخدام نیز اجازه درج اطلاعات تماس در متن وجود ندارند.
  • توضیحات و عنوان پروژه حتما باید به زبان فارسی تایپ شده باشد.
  • پروژه هایی که در آن ها درخواست ارسال اتود اولیه شده باشد تایید نمی شوند.
  • همچنین پروژه هایی که متن پروژه بسیار کوتاه باشد و قابل فهم نباشد تایید نمی شوند.شما می بایست توضیحات کاملتری به متن پروژه اضافه کنید تا فریلنسرها متوجه درخواست شما شوند، بدانند چه کاری باید برای شما انجام دهند، و در نهایت پیشنهادات بهتری ارسال کنند.
  • اگر فایل شما شامل اطلاعات تماس است آن را حذف کنید یا فایل دیگری جایگزین کنید.
  • برای استخدام، دعوت به همکاری و پروژه هایی مانند بازاریابی، پروژه حتما باید بصورت تمام وقت ایجاد شود.

بازبینی:

پس از تکمیل فرم یکبار دیگر آن را به دقت بررسی نمایید و پس از اطمینان از صحت اطلاعات وارد شده پروژه را منتشر کنید.


گام بعدی:

مشاهده پیشنهادها و مذاکره با فریلنسر

دکمه بازگشت به بالا