راهنمای میزکار سفارش
پس از ثبت سفارش و پرداخت هزینهی سرویس، میزکار جهت تبادل اطلاعات و چت بین خریدار و فروشنده باز میشود.
جهت ورود به میزکار سفارش از منوی سایدبار سمت راست داشبورد، روی گزینه سفارشها کلیک کنید تا وارد صفحه مدیریت سفارشها شوید، در این صفحه میتوانید وارد میزکار سفارش مورد نظر شوید.
نکات مهم میزکار سفارش
1- پس از ثبت سفارش، هزینه سرویس در کیف پول شما قفل شده و در میزکار سرویس تا پایان انجام سرویس به عنوان سپردهگذاری شده، ثبت میشود. مشاهده راهنمای پرداخت امن
2- تبادل دیتا و پیام را از طریق میزکار سرویس با فریلَنسر انجام دهید. ارتباط خارج از پلتفرم طبق قوانین مجاز نیست.
3- پس از تحویل گرفتن کار و اتمام سرویس و در صورت رضایت از آن، با تغییر وضعیت سرویس به انجام شده ، هزینه سپرده گذاری شده را برای فریلنسر(فروشنده) آزاد کنید. راهنمای حل اختلاف و برگشت وجه
4- در مرحله آخر نظر و رتبه برای فریلنسر ثبت کنید.
نکته: در صورت نیاز به لغو سفارش یا بروز مشکل در فرآیند انجام سرویس از طریق گزینه
موضوع را به تیم داوری اطلاع دهید.
نکات مهم ارتباط
۱- تمامی ارتباطات فروشنده و خریدار باید در بستر پارسفریلنسر انجام شود.
2- پارسفریلنسر امنیت اطلاعات کاربران را تضمین می کند بنابراین امکان ارائه شماره تماس فروشنده از سمت پارسفریلنسر به خریدار وجود ندارد.
3- در صورتی که شروع ارتباط و پیام در پلتفرم پارسفریلنسر باشد اما معامله به خارج از پارسفریلنسر هدایت شود، پارسفریلنسر هیچ گونه تعهد و مسئولیتی در خصوص شرایط معامله، کیفیت سرویس، پشتیبانی و سوء استفاده های مالی و غیر مالی نخواهد داشت و تمام مسئولیت همه این موارد به عهده دو طرف معامله است.
4- در صورت آنلاین نبودن فروشنده(فریلنسر) پیام شما از طریق ایمیل و پیامک به فروشنده اطلاعرسانی میشود.
گام قبلی: راهنمای سفارش سرویس