راهنمای سفارش سرویس
سرویسها خدمات مجازی کوچکی هستند که توسط فریلنسرهای متخصص ارائه میشوند. هر سرویس شامل هزینه خدمت، زمان تحویل، توضیحات کوتاهی درباره خدمت و دیگر جزئیات مربوط به آن خدمت یا پروژه است که فریلنسر در اختیار مشتریان قرار میدهد.
1- سوالات پیش از خرید سرویس:
B. در صورت وجود ابهام درباره سرویس میتوانید با فروشنده سرویس قبل از ثبت سفارش تماس بگیرید.
نکته: در صورت آنلاین نبودن فروشنده(فریلنسر) پیام شما از طریق ایمیل و پیامک به فروشنده اطلاعرسانی میشود.
_ پس از دریافت پاسخ از فروشنده، از طریق پیامک به شما نیز اطلاع رسانی میشود.
2- فرآیند سفارش سرویس:
A. پس از مطالعه جزئیات سرویس، از طریق دکمه ثبت سفارش، سرویس را سفارش دهید.
1- پس از ثبت سفارش و پرداخت، هزینه سرویس در کیف پول شما قفل شده و در میزکار سرویس تا پایان انجام سرویس به عنوان سپردهگذاری شده، ثبت میشود. مشاهده راهنمای پرداخت امن
2- تبادل دیتا و پیام را از طریق میزکار سرویس با فریلَنسر انجام دهید.
3- پس از تحویل گرفتن کار و اتمام سرویس و در صورت رضایت از آن، با تغییر وضعیت سرویس به انجام شده ، هزینه سپرده گذاری شده را برای فریلنسر(فروشنده) آزاد کنید. راهنمای حل اختلاف و برگشت وجه
4- در مرحله آخر نظر و رتبه برای فریلنسر ثبت کنید.
نکته: در صورت نیاز به لغو سفارش یا بروز مشکل در فرآیند انجام سرویس از طریق گزینه موضوع را به تیم داوری اطلاع دهید.
راهنمای ایجاد پروژه برای سپردن پروژههای خود به نیروی متخصص