شما در حال مشاهده راهنمای استفاده از پلتفرم پارس‌فریلنسر هستید!

ورود به پلتفرم
راهنمای کارفرما

راهنمای سفارش سرویس

سرویس‌ها خدمات مجازی کوچکی هستند که توسط فریلنسرهای متخصص ارائه میشوند. هر سرویس شامل هزینه خدمت، زمان تحویل، توضیحات کوتاهی درباره خدمت و دیگر جزئیات مربوط به آن خدمت یا پروژه است که فریلنسر در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

از منوی هدر وب‌سایت وارد فهرست سرویس‌ها شوید. در فهرست سرویس‌ها می‌توانید عنوان سرویس را جستجو کنید یا با استفاده از فیلترهای سمت راست فهرست، سرویس‌ها را بر اساس مهارت و دسته‌بندی جستجو کنید.

1- سوالات پیش از خرید:

B. در صورت وجود ابهام درباره سرویس می‌توانید با فروشنده سرویس قبل از ثبت سفارش تماس بگیرید.

نکته: در صورت آنلاین نبودن فروشنده(فریلنسر) پیام شما از طریق ایمیل و پیامک به فروشنده اطلاع‌رسانی می‌شود.

_ پس از دریافت پاسخ از فروشنده از طریق پیامک به شما نیز اطلاع رسانی می‌شود.

2- فرآیند سفارش سرویس:

A. پس از مطالعه جزئیات سرویس از طریق دکمه ثبت سفارش، سرویس را سفارش دهید.

1- پس از ثبت سفارش سرویس، هزینه سرویس در کیف پول شما قفل شده و در میزکار سرویس به عنوان سپرده‌گذاری شده ثبت می‌شود. مشاهده راهنمای پرداخت امن

2- تبادل دیتا و پیام را از طریق میزکار سرویس با فریلَنسر انجام دهید.

3- پس از تحویل گرفتن کار و اتمام سرویس و در صورت رضایت از آن، با تغییر وضعیت سرویس به انجام شده ، هزینه را برای فریلنسر(فروشنده) آزاد کنید. راهنمای حل اختلاف و برگشت وجه

4- نظر و رتبه برای فریلنسر ثبت کنید.


راهنمای ایجاد پروژه برای سپردن پروژه‌های خود به نیروی متخصص

دکمه بازگشت به بالا