راهنمای فریلنسر

چرا باید اکانتم را ارتقا دهم؟

شما می‌توانید با اکانت رایگان روی پروژه‌ها پیشنهاد ارسال کنید، در پروفایل خود نمونه‌کار ثبت کنید.

اما چنانچه سطح فعالیت شما فراتر از یک فریلنسر تازه‌کار و معمولی هست با ارتقا اکانت خود به پلن‌های بالاتر می‌توانید سطح درآمد خود را افزایش دهید.

تشریح پلن‌ها:

1- در پلن رایگان می‌توانید روی 3 پروژه پیشنهاد ثبت کنید، 3 نمونه‌کار در پروفایل خود قرار دهید و اطلاع‌رسانی پروژه‌های جدید مرتبط با 5 مهارت خود را از طریق ایمیل دریافت نمایید. کمیسیون پرداختی شما در پلن رایگان 15% هست.

2- در پلن برنزی: می‌توانید روی 50 پروژه پیشنهاد ثبت کنید، 8 نمونه کار در پروفایل خود قرار دهید، 3 سرویس برای فروش ایجاد نموده و اطلاع‌رسانی پروژه‌های جدید مرتبط با 15 مهارت خود را از طریق ایمیل و پیامک دریافت نمایید. “کمیسیون پرداختی شما در پلن برنزی 8% هست.”

3- در پلن نقره‌ای: می‌توانید روی 100 پروژه پیشنهاد ثبت کنید، 12 نمونه کار در پروفایل خود قرار دهید، 5 سرویس برای فروش ایجاد نموده و اطلاع‌رسانی پروژه‌های جدید مرتبط با 20 مهارت خود را از طریق ایمیل و پیامک دریافت نمایید. “کمیسیون پرداختی شما در پلن نقره‌ای 7% هست.”

4- در پلن طلایی: می‌توانید روی 230 پروژه پیشنهاد ثبت کنید، 20 نمونه کار در پروفایل خود قرار دهید، 10 سرویس برای فروش ایجاد نموده و اطلاع‌رسانی پروژه‌های جدید مرتبط با 40 مهارت خود را از طریق ایمیل و پیامک دریافت نمایید. “کمیسیون پرداختی شما در پلن طلایی 5% هست.”

همچنین در اشتراک طلایی امکان نمایش شماره موبایل و ایمیل شما در پروفایلتان وجود دارد و بدون هیچ محدودیتی می‌توانید با کارفرما خارج از سایت ارتباط برقرا کنید.

جهت مشاهده پلن‌ها اینجا کلیک کنید

دکمه بازگشت به بالا