عمومی

راهنمای حل اختلاف

سیستم داوری در پروژه و سرویس

چنانچه به هر نحوی در فرآیند انجام پروژه یا سرویس با مشکل مواجه شدید می‌توانید موضوع را از طریق گزینه در میزکار، به تیم داوری ارجاع دهید تا با توجه به مستندات پروژه از حق و حقوق شما دفاع کند.

1- جهت حل اختلاف، طرفین می‌توانند توسط سیستم داوری اختلافات خود را حل نمایند.

2- با ایجاد اختلاف، طرفین پروژه اجازه دسترسی به تمام مدارک پروژه از جمله : اسناد، مکاتبات، فایل‌ها و… را که در میزکار پروژه و سرویس(راهنمای میزکار) تبادل شده است، جهت کمک به حل و فصل سریع‌تر اختلاف در اختیار تیم داوری قرار می‌دهند.

نکته1: مدارکی که خارج از میزکار تبادل شده باشد قابل استناد جهت حل اختلاف نیست.

3- هر یک از طرفین 48 ساعت فرصت دارد پاسخ خود را در سیستم داوری ثبت نماید، در غیر اینصورت رای به نفع طرف مقابل صادر می‌شود.

4- در صورتی که رای تیم داوری به نفع کارفرما صادر شود لازم الاجرا و غیر قابل برگشت بوده و همچنین فقط پرداخت‌امن (پرداخت‌هایی که آزاد نشده باشد) به کارفرما برگشت داده می‌شود و هزینه‌ی ایجاد پروژه قابل برگشت نیست. چنانچه رای تیم داوری به نفع فریلنسر صادر شود لازم الاجرا و غیر قابل برگشت بوده، پرداخت‌امن به کیف پول فریلنسر واریز می‌شود و هزینه‌های سایت(کمیسیون، هزینه‌های جانبی) قابل برگشت به طرفین نیست.

5- چنانچه هر یک از طرفین ادعای خسارت کند، تیم داوری کلیه مدارک لازم را جهت ارجاع به مراجع قضایی در اختیار شاکی قرار می‌دهد. مشاهده قوانین

نکته2: در صورتی که مکاتبات خارج از بستر سایت انجام شده باشد داوری به هیچ وجه امکان پذیر نمی‌باشد.

نکته3: در صورتی که پروژه تکمیل شده باشد امکان استفاده از سیستم حل اختلاف وجود ندارد.


دکمه بازگشت به بالا