راهنمای فریلنسر

راهنمای ایجاد سرویس (فروش خدمات مجازی) در پارس فریلنسر

چه نوع خدماتی را برای فروش می‌توان در پارس‌فریلَنسر منتشر کرد؟

در اینجا چند دسته‌بندی محبوب وجود دارد که می توانید آنها را بررسی کنید:

طراحی و گرافیک:

خدماتی مانند طراحی لوگو، برندسازی، تصویرسازی، گرافیک رسانه های اجتماعی و اینفوگرافیک و … .

نوشتن و ترجمه:

خدمات نوشتن، تصحیح، ویرایش، ترجمه یا رونویسی محتوا، تولید محتوا و …

بازاریابی دیجیتال:

مدیریت رسانه‌های اجتماعی، بهینه سازی سئو، بازاریابی ایمیلی، تولید محتوا یا خدمات تبلیغاتی و …

برنامه نویسی و فناوری:

توسعه وب، توسعه برنامه موبایل، سفارشی سازی وردپرس، کدنویسی یا خدمات پشتیبانی فنی و…

ویدیو و انیمیشن:

ویرایش ویدیو، انیمیشن، ویدیوهای توضیح دهنده، خدمات صوتی یا کمک تولید ویدیو، تدوین ویدئو و…

موسیقی و صدا:

ارائه خدمات تولید موسیقی، دوبله، صداگذاری، میکس و مسترینگ، یا خدمات ویرایش صدا و …

دوره های آموزشی:

فروش پکیج‌های آموزش می‌تواند بصورت فایل، ویدئو کنفراس، و یا ارجاع به پلتفرم آموزش آنلاین باشد.

وریفای اکانت:

احراز هویت صرافی ها و سایت های خارجی

و هر خدمتی که بتوان بصورت مجازی ارائه داد …


نکته: قبل از ایجاد سرویس، ابتدا از اینجا پروفایل خود را کامل کنید، تا کارفرما با پروفایل خالی مواجه نشود. مشاهده راهنما

یک پروفایل حرفه‌ای 30% شانس بیشتری در جذب مشتری دارد.

راهنمای تکمیل فرم ایجاد سرویس

برای ایجاد سرویس وارد داشبورد شده و روی دکمه فروش سرویس کلیک نمایید.

1- عنوان سرویس:

برای معرفی محصول و خدمتی که ارائه می‌نمایید باید عنوان کوتاه و مناسب در فیلد عنوان وارد نمایید. مطمئن شوید که عنوان سرویس شما کوتاه است اما تا حدامکان جزئیات را ارائه می‌دهد. به عنوان نمونه:

  • من اسناد شما را از انگلیسی به فارسی ترجمه می‌کنم.
  • من برای شما سایت فروشگاهی با وردپرس طراحی میکنم.
  • برای کسب و کار شما کارت ویزیت طراحی میکنم.

2- چه کاری انجام می دهید؟

در این فیلد باید مشخص کنید، خدمت شما مربوط به کدام یک از 15 دسته‌بندی شغلی می‌باشد. (با انتخاب دسته‌بندی صحیح، جستجوی آن در فهرست سرویس‌ها برای مشتری آسان تر می‌شود.)

3- مهارت ها:

در این فیلد باید مشخص کنید که برای انجام سرویس به چه مهارت‌هایی مسلط هستید. (با انتخاب مهارت صحیح، جستجوی آن در فهرست سرویس‌ها برای مشتری آسان‌تر می‌شود.)

4- زمان پاسخ:

مدت زمانی که به درخواست مشتری پاسخ می‌دهید، را تنظیم کنید. توجه داشته باشید: پس از ثبت سفارش یا برقراری تماس توسط مشتری از طریق چت داخلی، و “از طریق ایمیل و پیامک به شما اطلاع رسانی می کنیم.” و شما در زمان پاسخ تعیین شده باید پاسخگوی مشتری باشید.

5- زمان تحویل:

مدت زمانی که تعهد می‌کنید سرویس را به مشتری تحویل دهید. این زمان از یک تا 120 روز قابل تنظیم است.

6- قیمت پایه:

قیمت پایه مبلغ ثابتی هست که به ازای خدمتی که انجام می‌دهید دریافت می‌کنید. جهت فروش امکانات و آیتم‌های بیشتر برای سرویس خود از افزودنی‌های سرویس استفاده نمایید. بطور مثال برای طراحی لوگو قیمت پایه ۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان ثبت می‌کنید و برای تحویل فایل لایه‌باز یا طراحی مجدد باید افزودنی ایجاد نمایید. در ردیف 9 توضیح داده شده

7- توضیحات سرویس:

حداقل ۳۰۰ واژه درباره سرویس خود بصورت شفاف و دقیق توضیح دهید. به طور واضح توضیح دهید که مشتری بعد از ثبت سفارش دقیقا چه مواردی تحویل می‌گیرد. برتری سرویس خود را نسبت با سایر سرویس‌ها بیان کنید.

نکته سئویی: توضیحات سرویس را خودتان تهیه نمایید و از کپی کردن محتوا از سایر سرویس‌ها یا رسانه‌ها خودداری نمایید. (محتوای سرویس هر چه از نظر سئو بهینه‌تر باشد در گوگل جایگاه بهتری کسب می‌کند)

8- تصویر سرویس:

تصویر سرویس همانند ویترین فروشگاه، به مشتری دید کامل در مورد کیفیت کار شما می‌دهد.

“برداشت اولیه همه‌چیز را تعیین می‌کند”، بنابراین بسیار مهم است که تصویر سرویس، درست همانند کارتان حرفه‌ای و کامل به نظر برسد. “تصویر می‌تواند از نمونه کارهای قبلی شما باشد.”

سایز استاندارد تصویر را در نرم افزارهایی مانند فوتوشاپ یا Paint  بصورت زیر تنظیم نمایید.

(width:850) (Height:550)

9- افزودنی‌های سرویس:

این امکان را به شما می‌دهد که هزینه‌ی جزئیات سفارشی سرویس را تنظیم نمایید.

بطور مثال: برای ترجمه 500 کلمه تخصصی قیمت پایه سرویس را 200.000 تومان تنظیم می‌کنید و به ازای ترجمه هر کلمه بیشتر، یا 500 کلمه بیشتر باید افزودنی ایجاد نمایید.

10- سوالات متداول:

سوالاتی که در رابطه با سرویس شما مطرح شده است را تنظیم کنید تا جای ابهام برای مشتری باقی نماند و سریع‌تر سفارش خود را ثبت کند.

چگونه هزینه سرویس پرداخت می‌شود؟

1- پس از خرید سرویس توسط مشتری، مبلغ انجام سرویس (مبلغ پایه + افزودنی‌ها) در صندوق‌ اَمن پارس‌فریلنسر سپرده‌گذاری می‌شود.

2- پرداخت‌امن پس از اتمام پروژه و تحویل سرویس به مشتری، به کیف پول شما واریز می‌شود. مشاهده راهنما

بازبینی و انتشار:

پس از تکمیل فرم یکبار دیگر آن را به دقت بررسی نمایید و پس از اطمینان از صحت اطلاعات وارد شده سرویس را منتشر کنید. (هر 15 روز یکبار ویرایش سرویس امکان پذیر است) سرویس پس از تایید ناظر برای فروش در فهرست سرویس‌ها نمایش داده می‌شود همچنین در گوگل و سایر موتورهای جستجو ایندکس میشود.

مارکت پارس فریلنسر در ترب

گام بعدی: راهنمای میزکار سرویس

کارفرما: راهنمای سفارش سرویس

دکمه بازگشت به بالا